Szanowni Klienci,

Zamówiony przez Państwa towar pakujemy do ładnych, estetycznych białych pudełek z naszym firmowym logiem. Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub fakturę VAT.  Paczki wysyłamy kurierem DPD i przez paczkomaty InPost.

Każda paczka jest dobrze zabezpieczona do transportu, szczególne warunki przewozu (naklejki ostrzegawcze) nadajemy paczkom zawierającym towar delikatny (młynki, kafetierki, syropy), a same produkty staramy się dobrze zabezpieczyć.
Mimo starannego owijania w folie bąbelkowe zdarzają się czasem stłuczenia syropów. Macie Państwo prawo  sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera (kurier ma obowiązek poczekać) i w razie ewentualnego stwierdzenia uszkodzenia produktu prosimy o wypełnienie protokołu reklamacyjnego, który powinien mieć ze sobą kurier. W przypadku odbioru w paczkomatach – uszkodzone paczki należy pozostawić w paczkomacie postępując zgodnie z instrukcją na ekranie paczkomatu. Jeśli zaś stwierdzimy jakieś uszkodzenia później – reklamacje, zgodnie z regulaminem Paczkomatów, należy zgłaszać w punkcie InPost w terminie 7 dni.
Prosimy równocześnie o poinformowanie nas o procesie reklamacyjnym u przewoźnika.

Zasady przewoźników w materii reklamacji są twarde, dlatego przypominamy o spisaniu odpowiedniego protokołu. Brak protokołu może uniemożliwić  pozytywne rozstrzygnięcie reklamacji przez przewoźnika.

Koszty przesyłki przedstawiamy poniżej w tabeli.

Zamówiony towar można również odebrać osobiście,  po wcześniejszej zapłacie przelewem – informacje o odbiorze osobistym zobacz tutaj.

 

Zam. do 99 zł Zam. pow. 99 zł
kurier paczka 1-25 kg 13.00 zł 13.00 zł
kurier – pobranie paczka 1-25 kg 15.00 zł 15.00 zł
Paczkomaty InPost paczka do 6 kg 9.90 zł 0 zł
Paczkomaty InPost paczka do 6 kg
za pobraniem
13.50 zł 15.00 zł
Odbiór osobisty w Warszawie 0 zł 0 zł

W przypadku wysyłki poza granice Polski – prosimy o wcześniejszy kontakt.